Інтеграція з retail crm

можливості Retail CRM:

Єдине вікно для обробки замовленьз різних джерел (сайтів, маркетплейсов, посадочних сторінок і ін.)
Всебічна аналітикапо клієнтам, товарам, замовленням і рекламним джерелам
Персоналізовані SMS/emailвідправляються автоматично по замовленням і клієнтам
Відкритий APIдля інтеграції зі службами доставок, складськими системами, телефоніями, джерелами замовлень, фулфілмент-сервісами та ін
Контроль менеджерівза рахунок звітів за активністю, записи розмов, фіксації всієї історії змін і правил роботи з замовленнями і клієнтами
Автоматизовані тригеридля виконання бізнес-процесів, нагадувань за завданнями і автоматичної комунікації з клієнтами
Інтеграція з IP-телефонієюдозволяє дізнаватися клієнта при вхідному дзвінку, дзвонити з retailCRM, вести запис розмов і будувати звіти по дзвінках співробітників
Інтеграція зі службами доставкидозволяє автоматично розраховувати вартість, відправляти і відстежувати заявки на доставку прямо в retailCRM

Як це працює:

Налаштовується двостороння інтеграція:

Интернет-магазины

Лендинги

Офлайн-магазины

Мобильные приложения

CPA-сети

Складские системы

Службы доставки

IP-телефония

Google Analytics

Всі дані збираються
в одному місці:
підсумок:
  • Ваши менеджеры работают в режиме «единого окна», не переключаясь между 10 различными программами и вкладками
  • Вы знаете о своем клиенте все или почти все — данные из различных систем и сайтов собираются в единой карточке клиента
  • Маржа, оборот, статистика по товару и другая аналитика — все доступно в едином интерфейсе

про retail CRM за 5 хвилин

RetailCRM дозволяє оптимальним чином автоматизувати процеси продажу та обслуговування клієнта, а також надає аналітику для всебічної оцінки діяльності компанії.

Чому варто замовляти саме у нас?

Агентство повного циклу
9 років
досвіду
500+ успішних
проектів
Система управління проектами
Креативна та амбітна команда
Першокласний дизайн
Нам довіряють
Ще 256 компаній