Email-маркетинг

Email маркетинг

За дослідженнями Direct Marketing Association на кожен витрачений на e-mail розсилку долар при грамотній настройці припадає 40$ повернення інвестицій, а це 4000%.

У всіх нас немає часу на довгострокові пошуки нас цікавить товару і найчастіше перевага віддається знайомому і перевіреного магазину, співробітникові, посереднику - того, з ким відносини, що вже склалися, про кого ви знаєте, чиїми послугами користувалися, кого перевірили і не втратили контакт за час.

Хто ж нам постійно нагадує про себе? Компанії, які витрачають на рекламу великі кошти, щоб бути завжди на увазі? Великі корпорації? Холдинги?

Реклама офлайн і онлайн - відмінний і невід'ємний спосіб бути завжди на виду, але спосіб набагато більш витратний, ніж той про який піде мова.
На сьогодні в інтернет - маркетингу існує безліч інструментів і стратегій, і для одного проекту оптимальною буде одна схема розкрутки, для іншого-інша.



Якщо ж ваш сайт і діяльність пов'язані з наданням послуг, продажем або постійною публікацією нового матеріалу, то одним з ловчайших методів утримання і залучення нових клієнтів представляється e-mail маркетинг або e-mail розсилання.
Чому саме e-mail маркетинг? Тому, що це дешево і ефективно

Ідея e-mail маркетингу полягає в тому, що клієнти, які так чи інакше зацікавлені у ваших послугах або товарах отримували ваш, написаний спеціально для них «періодичне видання».

Отримуючи надану їм увагу, ознайомлюючись з плодами вашої роботи, новинками товарів, з цікавими статтями, оглядами, новинами - ви скорочуєте відстань між вами, рекламуючи свою функціональність, тим самим нагадуючи про себе і збільшуючи ймовірність нового співробітництва в рази.

Варто відзначити, що мова йде не про поштовий спам, а про дійсно грамотної, цікавої та актуальної інформації, яка буде корисна знову ж таки не всім а виключно вашим передплатникам. І адресована вона повинна бути не на «широкі маси» а кожного клієнта особисто, починаючи кожне нове лист-звернення на ім'я та надаючи те, що йому дійсно може бути корисно.


Як же одержати клієнтську базу бажаного обсягу?

Варто відразу застерегти - у жодному разі не купувати, в хід повинні йти виключно ваші клієнти, що відбулися або потенційні, багаторічно старі і тільки заповнили форму заявки у вас на сайті або залишили вам візитку, які підписалися на вашу розсилку й мають можливість від неї при бажанні відписатися.

Меж для структури та оформлення листів просто не існує - є безліч рекомендації та безліч успішних прикладів, деякі з яких представлені в кінці статті.

Якою буде ваша розсилка - експериментувати, реалізовуючи самі сміливі та креативні рішення, або діяти лаконічно і строго, підтримуючи образ ділового компаньйона - вирішувати вам.

Замовити послугу e-mail розсилки ви можете в студії IWORKS.

Фахівці нашої команди вам допоможуть підібрати тематику, зверстати шаблони листів, створити привабливі і продають тексту, і звичайно ж нададуть звіти по аналітиці та ефективності.