Контекстна реклама

Контекстна реклама

Існує кілька причин, які роблять контекстну рекламу одним з найбільш вигідних методів розкрутки вашого бізнесу:

  • ви платите тільки переходи на ваш сайт по оголошенню, тобто за відвідувачів шукали саме цю інформацію, так звана цільова аудиторія;
  • показуються оголошення безкоштовно чи то 10 чи 1000 показів день;
  • бюджет рекламної кампанії повністю прозорий, ви будете отримувати щомісяця детальні звіти про витрати;
  • так само ви будете мати всі доступи до аккаунту і можете переглядати цікаву статистику в будь-який зручний час;
  • на відміну від класичного просування сайту в топ 10, яке в середньому займає близько 3х календарних місяців ви починаєте отримувати ефект відразу ж після запуску рекламної кампанії - цільова аудиторія потрапляє до вас вже в перший день після запуску кампанії;
  • в класичному просуванні позиції можуть змінюватися навіть протягом дня, а контекстна реклама завжди над результатами пошуку, вища, ніж, якщо б ваш ресурс був на 1м місці в топ10;
  • кількість ключових фраз і оголошень не обмежена, все залежить від ваших переваг і можливості бюджету;
  • ви можете охопити всі запити, що стосуються тематики вашого бізнесу, результати конверсій іноді просто приголомшливі.



Ця стаття опише можливості контекстної реклами, її переваги і дасть розуміння як вона функціонує, які саме вигоди отримує клієнт, використовуючи її.

Для початку коротко розглянемо види просування, які ми пропонуємо на сьогоднішній день:

  • просування по позиціях - висновок відібраних запитів в топ 10 пошукової системи з оплатою за досягнення позицій;
  • просування по трафіку - залучення відвідувачів на сайт з оплатою за нові унікальні відвідування;
  • реклама в соціальних мережах;
  • e-mail маркетинг (розсилка);
  • контекстна реклама з оплатою за перехід за текстовим оголошенню;
  • банерна реклама з оплатою за перехід по оголошенню.

Принцип роботи контекстної реклами - подібний аукціону, в якому ви вибираєте максимальну ставку за місце розміщення реклами (найчастіше це текстове оголошення в пошуковій системі) і по заданому запиту (ключовою фразою) ваше оголошення показується незалежно від того, чи знаходитися ваш сайт в топ 10.

Для наших клієнтів ми підтримуємо місця від 1го до 3го, таким чином, оголошення показується над результатами пошуку.


Внешний вид контектной рекламы



Оголошення, залежно від побажань клієнта і наших рекомендацій під різні галузі бізнесу та промисловості бувають:

  • текстові, розміщені над результатами пошуку (найпоширеніший вид реклами);

  • текстові, показуються на сайтах - партнерах пошукових гігантів (Google, Yandex);

  • банерні - аналогічні рекламним оголошенням на біг бордах, в журналах і т.п., тільки в мережі, при натисканні на які користувачі потрапляють на потрібну сторінку вашого сайту;

  • оголошення в медійній мережі (сайти - партнери Google та Yandex) бувають як текстові, так і банерні, найчастіше реклама в кмс використовується для розкрутки бренду і показується користувачам на сайтах схожої тематики, про це детальніше далі в статті.


До старту рекламної кампанії ми аналізуємо ринок вашої сфери діяльності, відбираємо запити, які користувачі шукали за останній час, найефективніші об'єднуємо в групи по яким будуть показуватися відповідні оголошення.

Для старту кампанії вам потрібно лише узгодити і схвалити підготовлені нами ключові фрази, вибрати переважний час показу і узгодити бюджет. Всім іншим займуться наші фахівці.

Вам буде надано прогноз кількості відвідувачів, які будуть наведені на ваш ресурс протягом наступного місяця.
Вартість послуг з розміщення контекстної реклами формується з рекламного бюджету плюс комісія.

Оголошення можуть відображатися як по всій території України (Росії, СНД), так і в окремо взятому регіоні (місто, область).

Результат роботи компанії міряється кількістю залучених відвідувачів і допоміжним показником ROI - ефективність інвестицій:

ROI = ((Дохід * Маржа) - Витрати клієнта) / Витрати клієнта



ppc



Подивитися ж кількість відвідувачів прийшли по рекламним оголошенням з оплатою за клік можна в сервісі Google Analytics, в розділі Канали/Paid Search:

В деяких випадках, з метою підвищити якість оголошень, необхідно внести коригування на сторінці, на яку веде оголошення. Тим самим зробивши її більш «релевантної», тобто максимально відповідає тому, що вказано в оголошенні.

Аудит сайту і рекомендації по коректувань для клієнтів - безкоштовні.





Ремаркетинг
Одним з найбільш цікавих інструментів в контекстній рекламі виступає ремаркетинг. Про його пристрої докладніше далі.

На сайті в HTML коді розміщується тег, який відстежує користувачів, які заходили на ваш сайт.
Далі цим користувачам пошукової мережі, а також на партнерських сайтах Google з тематикою, подібною з вашої буде показуватися ваше оголошення, служачи постійним нагадуванням про вас, створюючи відчуття розкрученого бренду, реклама якого всюди, що в момент вибору компанії може зіграти вирішальну роль.

Так само, якщо у вас інтернет-магазин, то з допомогою налаштувань ремаркетингу можна показувати ваше оголошення лише користувачам, які, приміром, поклали товар у корзину, але з якоїсь причини так і не зробили покупку.