Реклама в соціальних мережах

Реклама в соціальних мережах

Кількість Українських акаунтів в соціальних мережах за даними огляду Яндекс до кінця 2013 року досягло 30 мільйонів чоловік і продовжує постійно зростати.

За статистикою, звичайний офісний працівник витрачає на соціальні мережі до двох годин щодня.
Таким чином нам відкривається чудова майданчик для розвороту рекламної кампанії. Мова йде не про групи для користувачів а саме про рекламу, система не може вас змусити вступити в ту чи іншу групу, зате оголошення може нам показати. Найчастіше реклама показується в колонці збоку від основної інформації в стрічці новин, і ми можемо старанно ігнорувати рекламу, за винятком тих випадків, коли рекламований продукт нам потрібен і справді корисний.

Кількість Українських акаунтів в соціальних мережах за даними огляду Яндекс до кінця 2013 року досягло 30 мільйонів чоловік і продовжує постійно зростати.



За статистикою, звичайний офісний працівник витрачає на соціальні мережі до двох годин щодня.
Таким чином нам відкривається чудова майданчик для розвороту рекламної кампанії. Мова йде не про групи для користувачів а саме про рекламу, система не може вас змусити вступити в ту чи іншу групу, зате оголошення може нам показати. Найчастіше реклама показується в колонці збоку від основної інформації в стрічці новин, і ми можемо старанно ігнорувати рекламу, за винятком тих випадків, коли рекламований продукт нам потрібен і справді корисний.

Реклама в соціальній мережі значно дешевше контекстної реклами в пошуковій мережі і має гнучкі налаштування, що дозволяють вибрати кому саме ви хочете показувати ваші оголошення - вашу цільову аудиторію. Наприклад, якщо ви продаєте взуття для жінок в Україні, то вашою цільовою аудиторією будуть жінки у віці від 20 до 45 років, які проживають на території України, можлива на території міст - мільйонників і регулярно роблять покупки в мережі, якщо ви продаєте товари для будинку то цільовою аудиторією можуть бути як чоловіки так і жінки, одружені, віком 20-45 років і т.д. в залежності від специфіки пропозиції.

Плюс до цього контекстна реклама в соціальних мережах досягає величезної кількості показів, що, в свою чергу формує лояльність і впізнаваність бренду.

Варто відзначити, що всі переходи по оголошеннях відслідковуються в системах аналітики, де проглядається подальшу поведінку користувача на сайті, ведеться аналіз конверсій, пошук оптимальних зображень та текстів, а за результатами складаються щомісячні звіти щодо ефективності кампаній.


Отже, подитожим основні переваги реклами в соціальних мережах:

  • Дешевше, ніж контекстна реклама в пошуковій мережі;
  • Цільова аудиторія;
  • Число показів оголошення - не обмежено;
  • Чисельність аудиторії - не обмежена;
  • Число переходів на сайт - обмежена тільки вашою бюджетом;
  • Можливість підбору охоплення аудиторії з демографічних, соціальних та поведінкових чинників;
  • Точність планування бюджету;
  • Можливість швидко вносити зміни в оголошення (знижки, акції, спеціальні пропозиції);
  • Вибір часу показу;
  • Метрика дій користувачів;
  • Точне планування кількості переходів на сайт, слідчо:
  • Планування конверсій на сайті.

Фахівці студії IWORKS вам налаштують і проведуть весь спектр робіт з проведення вашої рекламної компанії.